2024. március 24., vasárnap

Megfelelési kényszerben .Pokorny Lia

🍈🍒🍉🍑🍊🍋🍌🍍🍇🍓🫐🍏🍎🍐🍑🍒🍓🫐🥝🍅🍆🥑🥦🥒🥕🌽🌶🫑🧄🧅🥔🥐🥖🍞🥨🧀🥚🍳🥓🌭🍔🍟🍕🥪🌮🌯🫔🥙🍛🍜🍝🍠🥟🥠🍡🥧🎂🍰🧁🍩🍪🍦🍨🍧🍭🍬🍫🥜🍯🍎🍏🍐🍑🍒🍓🫐🥝🍅🍆🥑🥦🥒🥕🌽🌶🫑🧄🧅🥔🥐🥖🍞🥨🧀🥚🍳🥓🌭🍔🍟🍕🥪🌮🌯🫔🥙🍛🍜🍝🍠🥟🥠🍡🥧🎂🍰🧁🍩🍪🍦🍨🍧🍭🍬🍫🥜🍯

 A valódi,értelmes logika kiépüléséhez szükség van arra,hogy higgadt megállapításokkal megítéljem azt a "valamit" amivel kapcsolatba kerülök !

Ezen megdolgozás nélkül csak egy-egy felületi,legtöbbször hülyeségekkel találkozom,s hogyha csak ezeket veszem figyelmembe,akkor én is hülyévé válok.


Az agyamat is fel kell tankolni olyan információkkal is amiket én állapítottam meg,hiszen ezek nélkül csak a megfelelés marad. A "megfelelés" vagy a nekem megfelelő irányba visz,vagy semmi közöm hozzá,és akkor érzelmi bizonytalanságba kerülök. Ha ezért nem lesznek tiszták a dolgok a számomra,akkor folytonosan találgathatok,hogy: Most mi van?? 

Valódi saját nézőpont kialakítása nélkül lehet azt mondani hogy lát valaki,de szerintem az igazság az, hogy bizonyos területeken vakságban van. Nem meri meglátni,meghallani a körülötte lévő folyamatokat,és ennek a végén minden esetben pszichés deformitás alakul ki,amitől elvesztik a dolgok a kerekségüket. 🎡

Lehetséges az a hozzáállástípus,hogy:

Mit tegyek ahhoz hogy kerek legyen?

Ha valakit ez valamivel kapcsolatosan gondolkodásra serkent,akkor a következő kivágott videó részlet hallgatása közben elgondolkodhat:


Mit kell tennem ahhoz,hogy kerek legyen az,amivel kapcsolatban bizonytalan vagyok?

Akinek nem jut eszébe a saját bizonytalansági területe,annak itt van kérdésben az amivel foglalnia érdemes:
Milyen mértékben befolyásolja az embereket az amit a filmekben,"műsorokban" látnak,hallanak? Szerintem ez azért jó kérdés,mert nem lehet utolérni hogy mikből hogyan vonunk le következtetéseket,tanulságokat,mert az agyunk védtelen. Ebből következő kérdés pedig az lehet: Kik azok az emberek akik választhatnak maguknak utakat,és kik azok akiknek semmilyen útválasztási lehetőségük nincs?

Akinek "energia" kell annak ezt ajánlom!

Nincsenek megjegyzések: