2022. december 16., péntek

Hát ezek a "gyereke"😮


Kép a Szemlő-hegyi-barlangban.  Alatta a honlapja van.

"Nehéz a dolga a"Mikulásnak,nehéz a dolga!
 Találós kérdés:
Mit lehet mondani annak,aki ordibál az emberrel?
-Elnézést kérek! , nem süket vagyok,csak hülye.
A "nem vagyok süket!: ne kiabálj" helyett szerintem jobb,mert sokkal megnyugtatóbb. S én azt el is tudom képzelni,hogy utána a "tanár néni",vagy a "tanár bácsi" nyugodtabban elmagyarázza,hogy mi a helyzet szerinte.
Ha
már gyerekként is más-más parancs-sorozatokat kapnak a fiúk,mint a lányok,akkor hogy lehetne elvárni azt,hogy egyetértés legyen? Tényleg "tragikus",hogy vagy egyikük kerekedik felül,vagy a másik,vagy felváltva. A másik fél hibáztatásának ezért nincs értelme. Tudom javasolni nekik a Tratatatáztatást 🧀

Azt még nem találtam ki hogy ez mit jelent,de ha valakinek van 5lete,akkor nyugodtan ossza meg az elképzelését!
c.tenor.com/flip-gymnastics.gif
Ami meg a kép alá került:
learningapps.org/watch?v=ppjr0qroc20
Egy kis ünnepi- ki mit tud-,amit ugyan gyerekeknek szántak (vetettek),de nekem nem működik. Újra próbáltam,és sikerült🎅

Na most erre,hogy megjelenik-e,kíváncsi vagyok:
Még most itt van
Sok szép emlékem fűződik a gyerekkorom teleihez. Irigyeltem a felnőtteket,hogy ők a saját sorsukról dönthetnek. Nagyon ritkán volt,hogy kérdezték hogy mit akarok 
"Nem akarom,hanem szeretném!" Nem tudom miért maradt meg ez a jelenet ilyen erősen
🌉
Egy kis patak feletti hídon,de már arra nem emlékszem,hogy mit akartam. Mentünk tovább Borika nénivel,s meg lettem nevelve.





Nincsenek megjegyzések: