2022. november 14., hétfő

,🦆 Meg nem oldható

 

 
fekete tóba, 🦆 készül "Lengyelországba" ....
Mi a pszichiáter (orvos),a pszichológus (nem orvos) elsők közötti kérdése az elveszett emberekhez? 

-Milyen nap van ma?

Van olyan dolog ami nem változott amióta megszülettünk,s az a hét napjainak a következése:
Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday

Bármilyen óraállítgatás is volt,a vasárnap után hétfő jött,a hétfő után kedd,és így tovább. 
    A bizonytalanságok eluralkodása az életünk felett mesterségesen is gerjesztett. Azért ennek ellenében állandóan működő fogódzkodó az,a kedd után szerda jön 🝰
 
   Milyen fontos dolog lenne ezt korai gyermekkorunkban,felfogva elsajátítani? Nincs sok minden amit biztosan  tudni lehet,és ha még ezt sem fogjuk fel időben "időben",akkor még ez a biztos tudáspont is elveszik.

Ha tegnap úgy történt volna hogy (X),akkor ma (Y) lenne,és a holnap pedig (Z).
De nem úgy történt,hanem (?) S valaki,valakik még képesek ezt is szándékosan meghamisítani?! Sajnos igen. Már így is el vagyunk veszve az időben,és erre még képesek rádobni egy lapáttal? A "felnőtteket" is meg
vezetik,hát akkor a szegény gyerekekkel mi lesz?
 
Amit én látok jónak,hogy akiknek szüksége van rá,azok legalább a napokkal legyenek tisztában,és olyan egyszerű eszközzel kéne ezt biztosítani,amit nagyon egyszerű megérteni.
   Ránézne,és hamar azonosítható lenne a számára,hogy a mai nap az "szerda",tegnap kedd volt,és holnap csütörtök lesz. Az iskolákban jól érzékelhető helyre ugyanezt kellene használni,mert nem mindenki tud úgy felkelni,hogy tájékozott, koordinált az időben.

Szerintem ez a módszer enyhítene azoknak a gondjain egy kicsit,akiknek "minden kezdet nehéz",minden kezdet nagyon nehéz!

Fehér színű emberek? A nagyapám azt mesélte,hogy az csak mese! Aztán most meg itt vannak ,valami fehérre festett törzs, akik nagyon furcsák,és nem tudni mit akarnak itt. Asszonyok bújjatok el,amíg mi megvizsgáljuk,hogy mi ez az egész!!

"A Toulambi Az első kapcsolatfelvétel Új-Guineában" Az előzmény,ami bevezeti a fent lévő 4/2 videót ➖ youtu.be/ A négy részből az első rész Az utolsókat feldobja majd a Youtube,és így akit érdekel az mindet megnézheti.

Más:
Mit is csinálok valójában ezzel a sok írással,amit már 30 éve sok-sok "füzetet" teleírva törekszem? A megjavulásom volt a tudatalatti célom,s most hajnalban ezt átérezve felfogtam,és meg is értettem. Ott kezdődött,hogy kaptam egy tanácsot egy akkor még fiatal doktornőtől [Andrea} ,hogy vezessek naptárat magamnak. Az elején a naptáramba írtam a gondolataimat,majd hogy nem fértem el,ezért amiket találtam,mindenféle füzetekben folytattam. Ha összeadom a sorokat,akkor napi kettő,és öt méternyi az a szöveg amit leírok,és ez jól bevált arra ,értelmezzem azokat a dolgokat amik aktuálisan érintenek engem. Szerintem ebből a szempontból csak "személyes út" van,mert a különböző emberek más-más megéléssel rögzítik a velük történő eseményeket.

Egy-egy azonos eseményben,más-más jellegzetesség érinti meg

őket. 

Tessék!! Ennyit [nyit] a biztonságról :)) Nekem meg kb egy héttel ezelőtt nem hitt a Google,és a tevékenységem alapján ellenőrző képeket
vagy ötször egymásután feldobott.Aztán megunva abbahagytam a képazonosítást.
Igaz ha rám jön,akkor elég betyárul keresgélek,és mindenféle trükköket bevetek,ami csak az érzékelhető lehetőségeim közül megoldható. :)

Nincsenek megjegyzések: