2023. augusztus 5., szombat

Mersz,vagy mérsz

pharmindex-online.hu/hirek-cikkek

Például az egyik cikkük,hogy: "Ez a szöveg a PHARMINDEX Online weboldalról másolva.

"Az új típusú rákterápia, amely egy közönséges vírust használ fel a daganatos sejtek megfertőzésére és elpusztítására"

Ez a szöveg a PHARMINDEX Online weboldalról másolva.


 Szóval ez egy komoly honlap,és kemény szabályok vannak. A bemásolásnál megjelent,alul,fölül megjelent információ is jelzi a szabályok erős alkalmazását. Főleg az e.ügyben dolgozók tudnak gyógyszer,hatóanyagok után keresgélni,de úgy látom.mi halandók is megnézhetjük a híreket.


Más téma az oktatás,ami minden területen csak abban az esetben hatásos,ha "szövegértés" van. A következő "Magyarul Balóval egy lejátszólistáról 28/98 van.

2017.02.22.
Alul meg így van jelölve: 30 perces - 2017.02.28.
A kilencvennyolc videót tartalmazó listát:
Követhető hogy hol tart benne az ember,de a témák sajnos nincsenek jelezve,csak a dátumok.

Hogy értsük meg a szöveget ha nincs? :))
Érthetően beszélgetnek hárman olyan dolgokról,amikre részletesebben is kíváncsi lennék,s nem ártana ilyen beszélgetés alkalmával agykutatót (nagy) is hívni,mert szerintem szélesítené a látókörünket.

"Inga" szót is használták,s az női név? S mit (Smith) csinálnak az Ingával?! Szegény lány! 👔a. Még jó hogy nem értem,különben felháborodnék. 

Túl sokat nem kell várni tőle. Bármit kereshet az ember,
,de
kereséssel esetleg el lehet jutni,más érdekes dolgokhoz: (A kép alá azt rakom,amit elsőre érdekesnek látok,de még nem használtam )
mersz.hu/blog/podcast/

Fogalmam sincs hogy milyen,majd egyszer ha merek,vagy mérek,akkor majd megnézem.  

Egy picit belenéztem,és mivel írásban is megvan a beszélgetések,ki tudtam másolni egy részecskét:

"Az ember örömmel jön, de az van, hogy közben rádöbbentem, hogy jöhettem volna én is tömegközlekedéssel, és akkor nekem kellett volna kényelmi dolgokról lemondanom, és nemcsak az utazás kényelméről, hanem az időbeliségről, hogy odaérek-e és vissza időben"




Nincsenek megjegyzések: