2023. április 10., hétfő

S volt az idő

 A következő videót megnézve jöttem rá arra,hogy miért nem tudok bármit is tökéletesen megérteni:

Mert minden ami van,az folyamatosan bonyolódik :)) és ezért utolérhetetlen az ami jelenleg van.

Megtudtam azt is,hogy az entropia,az valójában nem a "rendezetlenség",hanem az a bonyolódás ami bizonyos fizikai határokon túl visszafordíthatatlan. 

Amire én gondolok ebből következtetve,ami lehet hogy ezért hülyeség,az az hogy a világegyetem tágulása is a folytonosan növekvő entropia miatt van.

Ha az egyszerűbb felé szeretnék menni,az pont olyan nehéz,mintha egy leesett,és összetört tojást szeretnék visszaállítani eredeti állapotába. Ez lenne egy egyszerű logikával megállapítható,de mivel azóta bonyolódott mióta leírtam,ezért már nem igaz 🤡

Hu! Milyen bonyolult lesz ez holnap,mikor visszajövök folytatni? :)

Nem "holnap"tértem vissza,hanem jóval később.

Pedig az volt a tervem,aztán mégsem az lett. Az idő érzékelése szerintem attól is függ,hogy a hozzá való hozzáállás milyen. 

Az a sejtés,hogy nagyon sok területre kihat az ahogyan valaki érzékeli az idő,ideje múlását.

 Ha azt képesek lennénk személyesen helyretenni,amikor nem olyan amilyet szeretnénk,az sok "bajtól" kímélne meg minket. (kiemelne) 

Az emlékeink közül éppen melyik az amelyik kiemelődik? Van egy olyan gyanúm,hogy ez már sok területen,nem rajtunk múlik,hanem irányított folyamatok révén gerjesztett.  Pressziók sorozataival terelgetve,majd azt tartjuk "jónak" amit mindenki más.

 Nagy a hatása a gondolatok által keletkezett érzelmeknek. S ezért érdemes néha felülvizsgálni a saját dolgaink.


Nincsenek megjegyzések: