2022. október 16., vasárnap

Érzelmi hangoltságunkra figyelnünk

 

A sötétebb háttér kiemeli térben az embereket,de azért ennél bonyolultabb:))   A hangzás életszerűbbé tétele,hogy azt érzékelje az agyunk,hogy a másik személy jelen van. Könnyebb feloldódás az "eredmény".

 1. Milyen figyelmi állapotban vagyok? 2. Jelenleg mik azok amik korlátoznak,és mik azok amik segítenek "engem"? Amikor Összeszedni akarom magam,akkor ezt a két kérdést feltehetném magamnak,csakhogy mint bármi mást,ezt is el fogom felejteni! 👴 Mondjuk egy cetlit vihetnék magammal,és mint régen úgy használnám mint a zsebkendőre való csomókötést. Így csak annyit kéne megjegyeznem hogy meg kell néznem a cetlit,ha bizonytalan vagyok,és nem tudom hogy mit tegyek.

Kérdezhetnénk,hogy mi köze ennek a ÉRZELMI HANGOLTSÁGHOZ 💜 De én nem kérdezem 💙
Merre van? Hova tettem? Keresem az eszemet ! nem látta valaki? Az agyamat már eldobtam,de még az eszem meglehet. Meglehet hogy meg tudom tenni az ész lelést? 🎣
Kutatás Google/Csapatok/Észlelés/
"research.google/teams/perception/"
Szó vall,szóval az érzelmi hangoltság jelenlegi állapotára figyelve megállapítható,hogy mire vagyok jelenleg képes és mire nem. SZÓ = ?  Dó re mi fa SZÓ la ti dó ➰🎶 Tisztán fog szólni (szó) ,vagy hamis lesz? Annyira azért mindenki ismeri saját magát,hogy ,ha az érzelmi hangoltságával tisztában van,akkor ezt meg tudja ítélni 💁💖💁
A kép alatt:
voxel51.com/images/fiftyone_long_sizzle.mp4
De aki inkább egy egyszerű dologra vágyik,annak https://om.com/ -t ajánlom :)

Végül,ha az érzelmi hangoltságra való figyelést végzek,akkor elvégzem magamon az ehhez tartozó gyakorlatot:Úgy érzem,hogy elégedett vagyok azzal ami ebben a bejegyzésben kikerekedett. Tegnap sok bosszúságom volt,de mára szerencsére feloldódtak a múltban. Ez egy képzavar? Feloldódtak a múltban? Ha pontos akarok lenni,akkor :az általam megélt dolgok emlékezeti jelenében. Bonyolódik mi?! Érzelmi hangoltság,mint egy hangszer,ami jó hangokat,élvezetet jelentőeket,vagy torz hangokat sugároz ☢ A valamivel való telítettség jobban szolgálja az elégedettséget,mint a valamiből kialakult állandó hiány Ⓓ (deficit). 

Nincsenek megjegyzések: