2022. február 4., péntek

Kecs

 

-Múltat mutat ó,és a jaj pedig a jelen!   A jövő jön felém,nem pedig én megyek?
-Na tessék! Rajtakaptuk a kis kecskét,hogy gondolkodik.  :))

https://view.ghanapropertytours.com/tours/.. Ez van a képre kattintva,és egy montessori foglalkoztató  szobájában körülnézhet. 
Nem árulom el hol van. Kattintás előtt,találja ki melyik földrészen.
"1) személyről való gondoskodás   2) környezet gondozása   3) kegyelem és udvariasság"

Képzeljétek,hogy mi történt velem:  A microsoft  ~~~~~~~~~~~ helyes útra akart terelni engem.
Mit is tehetnék mást,mint drukkolok nekik :))))                               Habár,ha jól meggondolom,akkor azt is elvárhatnám tőlük,hogy ne engedjenek "eltévedni"?                        Annyi lehetőséggel ami nekik van már erőlködniük kell azon ,hogy hogyan segíthetnének az eltévedésben. Mire gondolnak,hogy azt hiszik,hogy én tévedtem el,ameddig meg sem kérdeznek?!  Na nem baj.Ha nekik így jó,akkor legyen.

-Ma ezt mondta nekem az anyám: -Hülyeségeket beszélsz-
"A Tigris éve a nagy változásokról, a kockázatvállalásról és a kalandról szól majd. Hogyan tervezel bátor lenni 2022-ben?"
-Cindy Au, terméktervező mérnök, Mountain View, Kalifornia válaszának részlete erre a kérdésre:
..."elég sebezhetőnek lenni ahhoz,hogy megosszam hiteles történetemet -(tört énemet)- ,és tanulságaimat,azokkal akik hasznot húzhatnak belőlük."
Úgy gondolom,hogy ez egy szép kifejezése annak az érzelemnek,ami a másokkal való törődést fejezi ki!

https://watch.eventive.org/ffi2022/play/61ae7c4aa7e16500ba8c45c2
Az éjszaka gyermekei 2020.  85 perc Irán Nem garantált a működés,és "olyan jeleneteket tartalmaz,amik zavaróak lehetnek!" Nem teszem fel linkként,de bejelölve talán elindítható.
Pakisztáni vallási iskolából történetek részletességgel. Fogalmam sincs hogy milyen,mert én még most nem láttam,de majd ha tudom akkor megnézem.

Ha vannak olyan "elvetemültek" :)) akik inkább rádióznának:


Nincsenek megjegyzések: