2021. január 1., péntek

Eszetmuslinca 👾


Mit árulnak el a genetikai adatok a honfoglalókról?Szegedi Tudományegyetem 

🌶

"Ez a régió a paprika termesztéséről híres. Magyar tudós, a Szegedi Tudományegyetem professzora Szent-Györgyi Albert ,paprikából izolálta a C-vitamint, amiért 1937-ben orvostudományi Nobel díjat kapott."

 


"A vírusellenes vakcinákért dolgozó két biológus - Pardi Norbert és Karikó Katalin is - a szegedi egyetemen tanult és szerzett diplomát."Képre kattintással a cikk elérhető.


🌿


Szemem szám eltátottam,amit a kép alatt lévő,nem elejéről kezdődő videóban láttam,hallottam 😮 Ezentúl érzéssel eszem még a salátalevelet is 😀 A képen a mályvavirág napját ünneplő Dél-koreaiak doodle-je látható 🔴

Na most már,annyi tudomány van ebben a bejegyzésben,hogy egy eszetmuslincának is sok lenne.:)) Ha ennyi mindent tudnak a növények,akkor ő igazán,azalatt a pár nap alatt amíg létezik,sokat tudhat!

Új ötlet: Ne a lányoknak adjunk virágot,hanem a virágoknak lányokat. Ezt még a gyakorlatban nem dolgoztam ki,ezért értekezek az ecetmuslincákkal, hátha ők tudják a megoldását,az ötletnek a kivitelezésére.

Bocsi,de ezt muszáj:



Nincsenek megjegyzések: