2023. február 8., szerda

m


A zavaróan villogó kép alatt:   [A kép már nem látható,de a videók elérhetőek ʘ ] (Jó🔬🔬videók)
 youtube.com/@journeytomicro/videos
 találhatja meg.

 Semmiképen
 ne foglalkozzon velük,hiszen úgy sem látja őket 🔬🦠,inkább stimulálja az agyát a vibráló képpel,amit ha sokáig néz,akkor beleszédülhet,vagy epilepsziás rohamot is kaphat. Talán még az alkohol hatását is megnövelheti,mert hamarabb kezdhet el szédülni. Gyenge idegzetűek különösen ne nézzék meg,mert megrémülhetnek hogy mik veszik körül őket,és ezért nagy takarításba kezdhetnek,amíg ki nem irtanak minden élőlényt maguk körül. Nőkre főleg veszélyesek az ilyen látnivalók,mert a képzeletükbe diffundálva felnagyítódnak,s elfoglalják a sterilitásért felelős idegpályák helyét. 😄


ifj. johann strauss kék duna keringő youtube 🔃




atomcentral.com/

"A problémáinkat nem tudjuk megoldani ugyanazzal a gondolkodásmóddal,mint amivel létrehoztuk őket!"
Albert Einstein
 
Megpróbálok rájönni,hogy Albert mit is akart ezzel közölni 🤔 
Kezdem ott,hogy egyszerűsítem úgy hogy leveszem a többesszámot róla:
A problémát nem tudom megoldani azzal a gondolkodásstruktúrával, mint amivel létrehoztam "azt"! Most úgy hogy az agyamban is tisztuljon a kép:
Nem tudom megoldani a problémát,ha ugyanazzal a módszerrel akarom "megjavítani" ,amivel elrontani sikerült.Tehát más módszert kell találnom.

Már ott kezdődik a "probléma",hogy jobb e valamit észrevennem,vagy inkább a struccpolitikához ragaszkodjak. (Eltekintve attól,hogy az negatív megítélés alatt van!) Kellemetlen érzést vált ki az azzal való foglalkozás,és ezért az "idő elmúlására bízom a dolgot",vagy van bennem késztetés,vagy kíváncsiság hogy folytassam a megoldást. ⸮?

A személyes véleményem az,hogy jól froog.net/ Béka keresés döntenem csak abban az esetben vagyok képes,ha olyanra fogalmazom az információkat,amit az agyam is befogad. Tehát addig kellene csiszolnom,amíg valójában meg nem értem. (Ért m?)
Kísérleti orvostudományi kutatóintézet
koki.hu/ismeretterjesztes
van a kép alatt.
Erről a honlapról kiindulva találtam rá a nature.com -ra,és ezt az érdekességet olvastam ott:
"Egerekben két energiatermelő anyagcsereút aktivitását regisztrálták különböző típusú egészséges szövetekben és szilárd daganatos szövetekben. E mérések összehasonlítása kimutatta, hogy a szilárd daganatok lassabban termelnek és használnak fel energiát, mint a legtöbb egészséges szövet, annak ellenére, hogy a daganatok növekednek és sejtosztódást mutatnak."

Nagyon meglepődtem ezen a kísérleti eredményen,bár csak annyit olvastam róla amit kimásoltam. Valahogy azzal a logikával ellenkező eredmény,amikről tudunk,és sok felvetést elindító információ. Ki tudok hozni valamit azzal a "tudással",és tapasztalattal ami nekem jelenleg rendelkezésemre állhat? Hol kellene belekapaszkodva a lényeget elkezdenem? Az a "ritka" állapot áll fenn,hogy fogalmam sincs ∅


Nincsenek megjegyzések: