2022. május 18., szerda

Sz

 https://www.linguee.com/english-hungarian/

/translation/all+done.html

Szerintem egymás mellett látva a dolgokat könnyebb találni,belátni az ismeretlenségeket.
Mint amikor egymás alatt vannak.


Na ugye,hogy nem csak én jöttem rá erre? 😄Másfelől nézve nem olyan vicces ez az egész tanítási mizéria,mert ezeket a dolgokat nagyon komolyan vehetjük. Az egész további életet meghatározó "élményeket"szerzünk,és nem a "megtanult"anyag ebből a szempontból a legfontosabb! 🏫
"Bátran járják végig a felnőttséghez vezető utat, majd boldogságra képes emberré válhatnak!"
Aztán ha felnőttek lettek,akkor majd megmondják nekik,hogy ők mitől boldogok,s mik azok amiktől nem lehetnek azok.
  🌊  az újabb bizonyíték arra,hogy a varázslás nem veszélytelen:
Sokan
kísérleteznek
experiments.withgoogle.com/  collection/android


Újabb fejezet kezdődött a dohányosok támadásában:
Fekete festék ragad az ember ujjára,amikor zárja be a dohányos zacskóját.
Gyorsan ható méreg ha megeszi,vagy csak "rákkeltő"? Fekete ételfestékről még nem hallottam,habár ez lehet hogy csak az én tájékozatlanságom.
    Gondolhatná az ember hogy ez nem tudatos döntés eredményeképpen jött létre,de hát már az eddig is elszenvedett támadások,inkább a durvulás folyamatára utalnak. Napfénynél is megnéztem a színét,és a lezárórésznél sötétzöld,de az alatta lévő kép fekete. Akkor ez így rendben van,mert biztosan nagyon egészséges,és így már nyugodt vagyok,hogy egy csöppet sem ártalmas. Egy csöppet sem halálos!

Értsétek meg emberek! Nem ő volt! Milyen jó hogy nem Afrikában vagyunk,mert ott nyíltan vállalják a népirtást. Itt teljesen nyugodtak lehetünk. A szabályok megvédenek minket! Semmi bajunk nem lehet!

De ha mégis van,akkor biztosan nem a gyönyörű "Nemzeti" a hibás,hanem mi vagyunk azok!! Értitek ugye?! Akiket nem érint ez a probléma,azoknak is találtam,pedig nem ezt kerestem,vizsgálni valót:
"A dohánytripsz populációgenetikája és diverzitása Kínában és Magyarországon"
"Új őssejt-alapú mikotoxin kimutató rendszerek fejlesztése"
Megállapítható,hogy sokkal könnyebb olyan dolgokkal foglalkozni amik nem zavarnak.
Körülbelül 50 km² területen elhelyezkedő.
A reklámipar,és az akadályok rendszere soha nem látott mértékben fejlődik. Legalább elmondhatjuk,hogy van ami ⧉
Hogy ez hosszútávon mire lesz elég,az a jövő kérdése ︙︙
Mindenesetre abban a feledékenységben bízhatnak azok akik ezeket "művelik". Ez már tény,mert beigazolódott,és mi csak ülhetünk itt,a múltba,vagy a jövőbe révedve,amíg el nem rontják a távcsövünk.
https://insidesources.com/category/technology/

Nincsenek megjegyzések: