2021. szeptember 27., hétfő

🐥

 
Érdekesnek tartom,hogy eddig nem néztem utána,hogy ki vezeti a Google-t.
Akkor lehet hogy mégis használ az az alufólia,amit internetezés közben hordok a fejemen? 🤥
Örülök hogy megnéztem,mert így emberibb arca van a számomra ennek az óriásvállalatnak
mint eddig volt.
Ebből is látszik,hogy hogyha normálisabb információkat kapunk,akkor mi is normálisabban viselkedünk. Persze azon még javítani kellene,hogy akik nem képesek átállítani a videót magyar nyelvűre,és angolul sem tudnak,azok is elolvashassák a videó alatt a "több"-t kinyitva.📖
A távolabbi jövő meg az lehetne,hogy a hang a személy hangszínén,magyarul beszélne,hiszen akik nem tudnak olvasni,és érdekli őket,AKKOR AZOK is tudnának információkhoz jutni. Ezt Sundar is értheti,hiszen az ő születési országában is,tudomásom szerint,ez sokaknak probléma.

Haj! Ha én egyszer Amerika elnöke leszek,akkor az első intézkedésem az lesz,
HOGY MEGTANULTOK MAGYARUL!
Úgyhogy aki nem rám szavaz,azt kitoloncoltatom!
A többieknek,meg még nem találtam ki,hogy mi lesz a kötelező,de 
eszembe fog jutni,ha ott leszek.

Így kiscsirkeként még fejlődnöm kell egy kicsit🐤 de mindenképpen még nem tudom hogy micsoda! Mindenesetre majd ha megtudom,akkor tudni fogom,és az fog befolyásolni.Nekem úgy hat,mintha többet titkolódznának annál,mint ami szükséges lenne,pedig a prófétájuk is megmondta nekik,"Hogy a legfontosabb a kommunikáció!". Szóval akkor most én is elmondom a véleményemet:
Csip.Csip csip,csip.Csip csip csip csip! 
 
Ez van a kép alatt: artsandculture.google.com/explore

Ezt csipogtam:Boldog születésnapot! Még én se tudtam,hogy mit csipogtam,akkor amikor tettem azt,de így már hogy tudom,így egyet tudok saját magammal érteni.

Ja! Hogy ne essek abba a hibába,hogy a magyarul nem tudók ne tudják,hogy mi van írva a képre,ezért kiírom nekik:
-Csak így tovább"H-arcra fel,győzni kell" (Harcra fel győzni kell)
S a folyadékpótlásról el ne felejtkezzetek!-
 
Az alkohol hatása,hogy a szervezet visszatartja a folyadékot,és ezért a sejtek megduzzadnak,amitől a test vizenyőssé válik. Tehát a folyadékhiányt nem lehet alkohollal pótolni,mert traumát okoz.A máj a tartós alkoholfogyasztás következményeképpen,nem bírja a duzzadásokat,és szétesik.
A kép alatt:https://epiteszforum.hu/
"Tervpályázat
Női közösségi ház, Baghere, Szenegál
2021.09.24.
A Balouo Salo nevű szenegáli humanitárius szervezet építészeti tervpályázatot hirdetett egy női közösségi épület megtervezésére. A pályázaton egy magyar tervezőcsapat is részt vett, pályaművüket saját szavaikkal mutatjuk be....
Női közösségi ház – Camacho Hanna, Funk Bogdán, Kiss Gergely Anyaghasználat:A közösségi ház helyben beszerezhető, lehetőség szerint természetes anyagokból épül fel."

Nincsenek megjegyzések: