2020. november 9., hétfő

Kép-link saláta

 "Ez a sejtés azt állítja, hogy minden szingularitás el van rejtve egy eseményhorizont mögött, így a hozzájuk közeledő anyagnak nincs ok-okozati hatása a láthatáron kívülre"?  ⚉

    Az első próbálkozásaim arra,hogy a kép szerzőjétől független linkeket tegyek a képek alá.

Összefüggést keresek a kívülről látottak,és a belső tartalom között. Szerintem ez értékesíti is a képeket,és remélem hogy eltalálom a megosztók ízlését is. Egy "csónakban" lesz két,eredetileg eltérő tartalom. Pont,mint a kezdetekben említett fekete-lyukaknál ☀






https://twitter.com/TastyJapan Pssz! Alszik a mackó! 
Olyan aranyos,hogy meg kell zabálni 😁
Komoly hely,ahol egy-két jó trükköt
el lehet sajátítani a főzésről.
Megpróbáltam a képbe szerkeszteni a készítése videóját,de szerintem nem sikerült. Majd felébresztve megnézem. 


Death Qualia - Bright Black--ADDA  Ez egy zene. A képben található twitter.com/RueMorgue-hoz
"A Google kvantumszámítási hardverének hűtésére használt kriosztát. Hitel: Erik Lucero"
'Azonnali hatása lehet a kémia, a gépi tanulás, az anyagtudomány és a rejtjelezés terén'

"Az egyik kifogás az volt, hogy a kvantummechanikában, ha megmér egy rendszert, akkor elkerülhetetlenül megzavarja azt. Megmutattam, hogyan kell mérni a hibát a számítás mérése nélkül - és akkor kijavíthatja a hibát, és nem ronthatja el a számítást."

Na most-már az összes kép alatt van,vagy az eredeti felrakóhoz kapcsolható,vagy teljesen más,de szerintem hozzáillő tartalom. Az első két kép kint nyílik meg,de a többiről már nem tudom ... Ennyi elég erre a bejegyzésre,még egy Doodle és kész:
Jó étvágyat! 👽



Nincsenek megjegyzések: