2020. október 2., péntek

Titkos mozi

 

 https://www.thesecretcinema.com/recent.htm

ZaSu Pitts az „Éj titkai” (1924) jelenetéből






A szerző titkos,de akik más művét olvasták már,azok rájöhetnek a kilétére:
"Kinyitottam az ablakot

Kinyitottam az ablakot 
És bejött a friss levegő
Becsuktam a szememet 
És nem láttam semmit
Becsuktam az ablakot
Kinyitottam a szememet
És most már jól látok"

A következő versét,már csak 18 éven felülieknek:
"Kilincs

Lenyomtam a kilincset
De nincs is ajtóm
Bezártam a bőröndöm
De nincs is bőröndöm
Miért csinálok akkor ilyet?

Kimentem az udvarra
Megnyitottam a csapott
És folyt a víz
A víznek csobogása
Lelkem megnyugvása

Kinyitottam a szekrényt
Tátongó üresség fogadott
Becsuktam az ajtót
De nincs is ajtóm
Miért csinálok akkor ilyet?

Átmentem a konyhába
Vacsorát készítek
Új lábosba forr a zsír
Az étel rotyogása 
    Lelkem megnyugvása

    Bementem a mosdóba
    De nincs is mosdóm
    Kinyitottam a csapot
    De nincs is csapom
    Miért csinálok akkor ilyet"

3 megjegyzés:

Pinokió írta...

Szia!
Én tudom,hogy ki az!
Ha elárulom,mit kapok?

tratatata írta...

Nem árulhatom el,mert "titok"!
Akkor sem mondhatnám meg,ha kitalálod :))
De a titkos moziba egy jegyet átvehetsz.

Pinokió írta...

Ady Endre