2020. július 8., szerda

Felmerül,hogy lemerül

"Az intuitív agyadnak nincs fogalma a jövőről, és nem érti az absztrakciókat"
"Racionális agyad ezzel szemben megérti a jövőt "

Húha! Ezt biztosan nem nekem írták,mert én racionálisan sem értem meg. Azt is mondhatnám akkor,hogy éretlen vagyok,s lehet hogy ezért vagyok ilyen savanyú :)
Elmegyek a doktorbácsihoz,hogy adjon cukrot hozzám,meg egy kis vizet,és így limonádé lehetek. Jé! Csak nem megértettem a jövőt? Eddig azt gondoltam hogy nincsen jövő,mert legjobb esetben is,valamiféle jelenlegi elképzelés az,ami vagy bejön,vagy nem. Nem térek magamhoz a sok gondolkodástól,és elmentek otthonról,ezért nincs aki megmagyarázza nekem amit meg kellene értenem
Berci bácsi a testnevelőtanárom gyerekeknek mindig azt (mind igazt) mondta,hogy
-Amikor már nem megy a gyakorlat,akkor még ki kell tartani,mert akkor van az izmok fejlődése! 
    Lehet hogy ez az agynál is így működik? Mindenesetre a kitartás, az van hogy meghozza a gyümölcsét,ahogyan ennek a fának is szép gyümölcse lett. 
Lehet hogy génmódosított,hogy jobban használja ki a teret,mint a japán görögdinnye. 
Most jutott az ....... ,hogy ezeket nem génmódosítással "készítették"! Ha jól emlékszem,akkor akváriumban "készültek". Pont úgy ahogyan az iskolákban a gyerekek. Persze nem azokra gondolok,akik csak 9 hónap múlva 
jönnek a világra :)
Anyagfotó Edward Jenner fényképezte
"2020. július 6-án a Kínai Újság arról számolt be, hogy Floridaban megerősítik az emberi agyt erodáló parazita Faure Negrelia fertőzését."
S ha kirágja a jövőért felelős területet? 

S az élőlény azt az utat keresi,amelyiken jól működhet 💬

Nincsenek megjegyzések: